She Rises en het Stille tijd notitieboek

She Rises NL en het Stille tijd notitieboek

220427-Bannertje TD 1200 x 628 px2

Het platform She Rises, welke onderdeel is van de organisatie Globalrize, is geïnspireerd door Spreuken 31 waarin staat geschreven dat een nobele vrouw meer waard is dan juwelen. Vrouwen mogen opstaan in deze waarheid en zich vrij, gewenst en gezien voelen.

We zijn voornamelijk actief op Facebook en Instagram (sherisesdutch). Wij van She Rises zijn er van overtuigd dat het Gods verlangen is dat alle vrouwen over de hele wereld Hem leren kennen en in relatie naar Hem toegroeien. Om een sterke en gezonde relatie op te bouwen is het heel belangrijk om tijd met elkaar door te brengen. Zo is het ook met onze relatie met God.

In onze omgeving hoorden we vaak dat mensen het moeilijk vinden om stille tijd te houden. En dat is herkenbaar maar toch wel erg jammer, want juist door op die manier tijd door te brengen met God in Zijn Woord, leren wij Hem en Zijn wil voor ons leven kennen. En wanneer wij Hem door Zijn Woord en Zijn Geest beter mogen gaan leren kennen, gaat onze liefde voor hem groeien. We gaan Hem meer vertrouwen doordat we gaan zien hoe geweldig betrouwbaar Hij is geweest en altijd zal zijn, want God verandert nooit. Hij zal krachtig in onze levens aan het werk gaan om ons steeds meer te veranderen naar het beeld van Zijn Zoon, onze Heere Jezus Christus.

Daarom hebben wij het Stille tijd notitieboek ontworpen. Dit boekje bevat praktische handvatten en superhandige tips voor het houden en indelen van je stille tijd. Als hulp bij het beter begrijpen van wat je leest en bij het praktisch leren toepassen van Gods Woord in jouw eigen leven staan er vijf uitgebreide bijbelstudiemethodes in die je hierbij helpen. Om al de waardevolle informatie en lessen die je hebt geleerd te kunnen noteren bevat dit boekje veel notitieruimte met o.a. ruimte voor ‘dank- en gebedspunten.

Bij She Rises geloven we sterk in de kracht van het bemoedigen vanuit Gods Woord. Daarom zul je in dit stille tijd notitieboek veel mooie bemoedigende bijbelteksten en quotes geïnspireerd op bijbelteksten vinden. Dit alles is prachtig vormgegeven, wat wij vrouwen ook wel erg leuk vinden natuurlijk.

Wij geloven dat vrouwen ertoe doen en een verandering kunnen brengen in hun omgeving wanneer zij geworteld en gegrondvest zijn in het Woord van God en doordat ze met Zijn Geest en Woord gevuld zijn Zijn krachtige waarheid gaan ervaren en uitdragen. Ze gaan groeien en bloeien tot Zijn eer.

Kortom, dit boekje is voor iedereen die God graag (beter) wil leren kennen, maar het moeilijk vindt om hier handen en voeten aan te geven in hun stille tijd.

Gerdina Korf

Informatie:
Royal Jongbloed
www.royaljongbloed.com

Volg ons lifestyle platform op instagram.