
Mijn schoonzus is een aantal maanden in therapie. Zelf vindt ze dat het daardoor beter met haar gaat. Ze verandert; maar wij vragen ons als familie af of het een verandering ten goede is. Voorheen was ze heel meegaand en vriendelijk; nu wordt ze nogal egoïstisch. Ze veroorzaakt veel deining in onze familie. Dat kan toch niet de bedoeling van therapie zijn?

Wilma Trouwborst